חדרי נופש צימרים בצפון מחפשים אזור מושלם לחופש בצפון ? מעוניינים להשתעשע מחופשה מהממת באופן מיוחד באופן מיוחד ? הגעתם לקטגוריה חדרים בצפון בפורטל המוביל בישראל izimer.co.il אצלנו תמצאו את החדרי נופש הכי מומלצים בצפון המדינה לבילוי כיף מושלם. למה דווקא בצפון? כמו שכולכם יודעים כאשר אומרים חדרי נופש מתכוונים לצימרים בצפון, נכון שישנם גם חדרים במרכז ובדרום ישראל אך החדרי נופש בצפון נחשבים לאיכותיים וליוקרתיים ביותר, אם זאת אנו יודעים שענף החדרים באזורי המרכז והדרום ישראל מתפתח מאוד וניתן לגלות גם שם חדרי נופש מפנקים.

 

אך אנו מדברים על הצפון והצימרים בצפון כמו שכולנו יודעים מציעים לנו הרבה מעבר לעוד בקתת אילן. היום לאחר שענף החדרי נופש קיים מעל עשר שנים ניתן לאתר המון סוגים של חדרים מכל הסוגים. יש חדרי נופש הבנויים מעץ, אבן, מערות אבן, סוויטות יוקרתיות, חדר אירוח וילה עם מספר חדרים, בקתות יפניות, פירמידות ועוד המון סוגים של חדרים מיוחדים. למעט ההרבה והמגוון שיש בצפון ניתן להתענג מהנוף המרהיב אשר מיחד כל אזור ואזור.

 

בגליל העליון והמערבי תיהנו מנוף ירוק והררי, בכנרת תיהנו מנופים פתוחים וכמובן נוף מרהיב לכנרת, בגולן תיהנו מנוף הררי ובתקופת החורף מצפון רמת הגולן ביכולתכם לצפות בחרמון המושלג ואולי גם להשתעשע משלג מהנה לילדים. היכן ניתן לגלות חדרי נופש בצפון אפשר להגיד את זה במשפט אחד, ניתן לאתר חדרים בכל אזור בצפון. לאלה מכם שממש לא כל כך מכירים את הצפון היטב אפרט טיפה יותר. באזור הצפון קיימים כמה אזורים יש לנו את הגליל המערבי בו תמצאו את העיר נהריה ויישובים כמו חוסן, פקיעין גורן ועוד. בגליל עליון צפת, מירון, דלתון, ספסופה, רמת הגולן קצרין, חד נס, אניעם, כנרת יש לנו את העיר טבריה, כפר חיטים, גליל תחתון ועמקים יש את עפולה, שדה אילן, אביטל ועוד.

צימר לפי שעה

את רשימת כל היישובים תיהיה לכם האופציה לקבל כאשר תלחצו בסרגל העליון על האזור המבוקש בצפון. צימרים בצפון לזוגות ולכל אירוח ונופש כיום בצפון תיהיה לכם האופציה לגלות חדרי נופש לכל זן נופש שרק תחפצו. לזוגות רומנטיים ניתן לגלות חדרי נופש סטודיו הבנויים בחלל אחד עם אמבט זרמים בפינת החדר אירוח, מיטה זוגית מאוד גדולה באמצע החדר, בקבוק יין, נרות והמום פינוקים. למשפחות – ניתן לחפש הרבה חדרי נופש גדולים מאוד ומרווחים עם פתרונות לינה שונים יחסית לילדים כגון: קומת גלריה, חדרי שינה נפרדים, מיטות מתקפלות ועוד.

 

לקבוצות – מתחמים ממש גדולים בהם חמישה ושישה חדרי נופש המתאימים לאירוח קבוצה גדולה. למסיבות ואירועים – מתחמי חדרים מבודדים בהם חדר אירוח אחד גדול או כמה חדרים איכותיים.

אטרקציות במתחמי הצימרים היום בכל מקום חדרים יוקרתי בצפון ניתן לאתר לפחות אטרקציה אחת שתשדרג לכם את החופשה.

מלון בוטיק

 

ישנם חדרי נופש עם בריכה פרטית, חדרים עם ספא או מרחץ אדים, חדרי נופש עם שולחנות משחק כגון סנוקר/פוקר/פינג פונג, חדרי נופש עם משחקים לילדים, סוני/אקס בוקס ועוד המון משחקים ואטרקציות. חפשו את החדרי נופש לפי הקטגוריות אצלנו אצלנו באתר. אם בכל זאת נעשה רצוי לכם לצאת ממתחם החדרי נופש ולכיף ממבחר האטרקציות שהצפון מציעה לכם תיהיה לכם האופציה לאתר המון.

 

טיולי ג'יפים, טיולי אופניים, מסלולי הליכה מאתגרים, נחלים, ספורט ימי, החלקה על הקרח, טיולי רכיבה על סוסים, רפטינג בירדן, בחורף ניתן להזמין חדר אירוח ליד החרמון ולהגיע לאתר ולבלות בנעימים מל מתקני האתר, קייקים ולנופשים המפונקים אנו מציעים לגיע לאחד ממתחמי הספא וקבל עיסוי מפנק ביותר, כמו כן ניתן להזמין טיפולי ספא ועיסויים באופן ישיר לצימר. צימרים בצפון מזמינים רק בפורטל izimer.co.il אצלנו כל חדר אירוח נבדק ונמצא ברמה איכותית. אנו מקווים שמצאתם את מבוקשכם והזמנתם חדר אירוח בצפון לנופש מדהימה, אנו מאחלים לכם חופשה מושלם ובילוי מהנה בצפון.