לפי שעות – כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול... ענף החדרי נופש נכנס לתודעה של כולנו ב שנות התשעים, מאז ועד היום חופשה רומנטי או משפחתי נחתם בהזמנת חדר אירוח או צימר בצפון או בדרום הארץ, בדרך כלל בסופי שבוע ובחגים. למי מאתנו מזדמן לקחת חופש באמצע שבוע ולנסוע לצימר ללילה אחד ? לכן, חדרים לפי שעות מציעים נופש אלסטי המאפשר לכם לנפוש כמה שעות בכל שעות ביום במלונות קרובים לאזור מגוריכם. ממש כמו בילוי בפאב או מסעדה ובאותו מחיר.

 חדרים לפי שעה במרכז

העדיפות בהולט בענף צימרים לפי שעות הוא הזמינות הגבוהה והיכולת להנות תקופה יוקרתיות רומנטי עם בן או בת הזוג במחיר נמוך באופן מיוחד מאוד. כמה זה עולה לנו ? הזמנת צימר לכמה שעות מתבצעת באופן מהיר ולא קשה לעומת הזמנת חדר אירוח רגיל שמצריך מכם התארגנות של כמה ימים לפחות, מסירת פרטי כרטיס אשראי לביטחון ומותנית בהזמנת שתי לילות לרוב. חדר אירוח לפי שעות כשמו כן הוא, נופש של כמה שעות באמצע היום או הלילה ואפשרות להגעה מעכשיו לעכשיו, מקובל לספונטניים שבינו, פשוט לקחת יום חופש או כמה שעות של חופש מכל העיסוקים במהלך היום או לפנות ערב אחד ולהחליט שזה הערב שלכם. במחיר שממש לא יעלה על 300 שקלים חדשים תיהיה לכם האופציה לזכות בבילוי רומנטי יוקרתי באופן מיוחד בכולל נופש בצימר מדהים, ג'קוזי פרטי, מוסיקה טובה, ארוחת ערב והמון דיסקרטיות. תודו שזה נשמע מפתה...

 

רבים מאתנו מוצאים את עצמם שקועים בשגרת החיים בלי חלון הזדמנויות קטן לנשימה, המקסימום שאנחנו מרשים לעצמנו הוא בילוי קצר המכיל סרט או ארוחת ערב וגם זה בעצלתיים, גם אם מדובר באירוע חשוב כמו יום הולדת או יום נישואין, האפשרויות מצטמצמות לנוכח המצב הכספי או התקופה שעומד לרשותנו. זוגות רבים בכל המדינה כבהר אימצו את הרעיון והאמינו לי, הם מודים על הרגע הזה שניתן להם להקדיש לחיי השייכות, אז אם יש לכם כמה שעות פנויות וכמה גרושים בארנק, נצלו אותם למשהו טוב. חדר אירוח לפי שעות הוא חדר אירוח לכל דבר, כאלה שרואים באתרים השונים יחסית באינטרנט, ממוזגים, מרוהטים, נקיים, במיקום דיסקרטי ורוגע ואפילו בבתי מלונות ברחבי המדינה. השימוש בהם נעשה על ידי זוגות למטרת בילוי רומנטי או על ידי זוגות מהציבור הדתי המנסים למצוא אתר פרטי כמובן הטוב של המילה, חדרי נופש לפי שעות הפזורים בכלך רחבי המדינה יוכלו לשמש אתכם למטרת מנוחה תוך כדי טיול, סידורים או מסע קניות במרכז המדינה או בצפונה, חדרים לפי שעות ליד נתב"ג למשל הם אופציה נהדרת לבעלי עסקים המרבים לטוס ויוכלו להגיע לחדר נוח ומפנק מאוד ולהעביר בו את שעות ההמתנה לטיסה או בנחיתה לפני נסיע למקום היעד. בגדול, הרעיון הוא לקבל חדר אירוח מומלץ במחיר סמבולי, מתי שרק מעוניינים מבלי להתרוצץ עם טפסי הזמנה וכל מיני תהליכי סגירה מייגעים.

 

חדרים צימרים לפי שעות – לקבל את המקסימום ולשלם מינימום.. צימרים לפי שעות בכל המדינה, מציעים עדף פינוקים כיפיים ביניהם ג'קוזי דיסקרטי בתוך החדר אירוח או החדר אירוח, נוף מרהיב, מיטה נוחה ואיכותית, חדר אירוח רחצה, מגבות וסבוני רחצה ואפילו פינת קפה חם, בחלק מהמק ומות ביכולתכם לכיף משירות חדרי אירוח של 24 שעות המאפשר לכם להזמין אל החדר אירוח ארוחות, נשנושים ואפילו אלכוהול במחירים מוזלים. למעוניינים בשירות פרטי, יוכלו לעשות חיים מהגעה לחדר ללא מפגש עם צוות הנקודה, אם מדובר בחדר לפי שעות במלון, גם כן תתאפשר הגעה ללא צורך במעבר בקבלה, בנוסף במקומות הפרטיים, תיהיה לכם האופציה לעשות חיים מחניה צמודה לצימר ואף תשלום באמצעות ארונית קטנה שירות.

 

אתרים רבים מפרסמים חדרי נופש אבל לא כולם מציעים שם את השירות של חדר אירוח לפי שעות ולכן כדאי לדעת לאיזה אתר מגיעים ומאיפה מזמינים. מכיוון שממש לא כל הצימרים מאפשרים הזמנת חדר אירוח לפי שעות. לכן אתרא זה הינו אתר הראשון והמוביל מסוגו והוא נותן אך ורק חדרי נופש וחדרי נופש לפי שעות בכל אזור בארץ ישראל, מה שנשאר הוא לבור תר החדר אירוח שהכי מקובל לכם מבחינת מיקום, אבזור ועיצוב וכמובן מחיר, מה שנוכל להבטיח לכם שאת המחירים הטובים ביותר תקבלו כאן! צוות האתר מאחל לכם גלישה נעימה, נוחה ובטוחה והמון שעות של חיבה שיגרמו לכם להתאהב מחדש...