חדרים יוקרתיים להשכרה לפי שעות בחיפה – ברוכים הבאים לקטגוריה צימרים להשכרה לפי שעות בחיפה, אצלנו תיהיה לכם האופציה לחפש מבחר רחב של חדרים לפי שעה בחיפה וחדרים דיסקרטיים רומנטיים ומפנקים, אותם תיהיה לכם האופציה לשכור לכמה תקופה שתרצו ובכלל, להנהיג בתקציב שלכם, שעתיים- שלוש, לילה שלם, כל מה שתבחרו נמצא אצלנו. מחירים נוחים החל מ 70 שקלים לשעה ועד 300 שקלים מקסימום גם עבור לינה. חדרים יוקרתיים, עם ג'קוזי או בריכה, חדרי נופש סטנדרטיים לפגישות עסקים או לכל אובייקט.

 

נופש ללא מפגש בכל פינה בעיר חיפה. חיפה היא עיר נמל השלישית בגודל אוכלוסייתה בארצנו, נחשבת לבירת מחוז הצפון, נמל חיפה הוא לב המטרופולין של העיר שכולל סביבו בתי עסק והוא גם החלק המפריד בין קריית חיים לעיר חיפה. העיר חיפה משופעת באטרקציות מעניינות לכל מי שרק יחפוץ לטייל בה- הגנים הבהאים המורכבים מטרסות מקושטות בפרחים ואדניות מטופחות המשתלשלות ממעלה הכרמל ועד למרגלותיו, מפרץ חיפה, פארק הכרמל, המושבה הגרמנית, חופי הים ענקי של חיפה, שכונת הדר והעיר התחתית- מוזמנים לבלות בנעימים מכל העונג הזה תוך שהייה רגועה בחדרי אירוח בעיר. רומנטיקה של פעם... חולמים על חופשה גלילי באטמוספירה כפרית ? למה שממש לא תגוונו ? מלונות להשכרה לפי שעות בחיפה, אופציה נהדרת לבילוי כיף רומנטי בפרברי העיר חיפה, בשכונות השקטות של העיר תיהיה לכם האופציה לחפש חדר אירוח רומנטי לחופשה בת כמה שעות אפילו באמצע היום או כבילוי לילי רומנטי שיהווה תחליף לכל הבילויים שאתם כבר מכירים ודי מאסתם בהם. חדרים וצימרים לפי שעות הם הסגנון החדש בענף תיירות הפנים של ישראל הוא מוצע לכל מי שרק יחשוק בכמה שעות של חופשה ובמחיר של שקלים קטנים...

 

המטרה העיקרית של הקונספט הזה היא לתת מענה פעיל במחיר שפוי לכל מי שיחפוץ בצימר מענג גם מבלי לתכנן ארוכות חופשה לסוף שבוע , אלא להגיע באופן ספונטני אל חדר אירוח מפנק ביותר וקרוב למקום המגורים בכל תקופה פנוי, כשהכל כבר ממתין לכם שם. אפילו פינה קטנה של קפה טורקי ופינוקים כיפיים על חשבון הבית. חדרים לפי שעות מעוצבים בסגנון רומנטי מאוד כי קהל הלקוחות העיקרי שלהם הם זוגות המגיעים לכמה שעות של חיבה. חדרים לפי שעות בחיפה – חדרים וחדרי נופש לפי שעות ניתן לאתר בכל אזור בארץ, מהמושבים הקטנים שבגליל ועד אילת דרך ערי המרכז הגדולות, ממש בכל יישוב ובכל עיר בארץ. העדיפות הבולט בתחום הזה הוא דווקא המחיר, לא תמיד מתאפשר לנו לצאת חופשה שמסתכם באלפי שקלים, לפעמים נעשה רצוי לצאת לכמה שעת מהבית, להשאיר את כל הלחץ מאחור ולבלות בנעימים מכמה שעות של רוגע, הדבר הראשון שיעלה לכם לראש זה סרט טוב, ארוחה, קפה חם עם חברה או עם בן הזוג שלאחריו תגיעו הביתה ותרגישו שוב את הלחץ מתגבר. לעומת זאת, מנוחה רצופה של כמה שעות בצימר רומנטי בנפך כפרית ומרגיעה אפילו בשילוב של עיסוי שמגיע היישר לצימר ופינוקים כיפיים קטנים שעושים טוב הלב.

 

השכרת צימר לפי שעה בחיפה יכולה להיות רעיון מופלא לחגוג בו את יום ההולדת של בן זוככם. זוהי תהיה ללא ספק הפתעה מרגשת שתביא איתה ערב רומנטי במקום מענג באמת. בשל המיקום שלל חדרי נופש אלו הקרובים לכל האטרקציות בעיר, תועלו כמובן גם לעשות חיים ממסעדה טובה או טיול במרכזי קניות במרחק פסיעה מהחדר אירוח. צימרים לפי שעות בחיפה יוכלו לשמש גם מטיילים שמגיעים לעיר ללא אובייקט לישון בה, בצימר לפי שעות יוכלו לחפש ממטה נוחה לשים בה את הראש וגם חדר אירוח רחצה כדי להתרענן, פינת פקה, מסך טלוויזיה וכל זה במחיר שווה לכל כיס. אתר זה הינו המוביל בתחום פרסום מלונות לפי שעות בחיפה ובכל המדינה, אצלנו תיהיה לכם האופציה לצפות במאות חדרים רומנטיים בכל דרגות הנופש ובמחירים אטרקטיביים, אינפורמציה מפורט, גלריית תצלומים וניווט לא קשה באמצעות תוכנת פלאפון מתקדם WAZE שתיקח אתכם היישר לצימר. ניתן לגלוש באתר זה גם באמצעות הנייד. גלישה מהנה מצוות האתר.

וילות וילה לנד